Preguntes freqüents

Puc comprar ara i que m’ho portin més tard?

Si, dins l’horari del Mercat pots comprar com vulguis i acordar l’hora i dia de lliurament amb el servei de repartiment a domicili.

Puc comprar per telèfon?

Si, ho pots fer tant, trucant a cada parada on vols comprar, com fent una comanda única trucant al 934 764 870 i especificant de quina parada vols cada producte.

Puc pagar la compra en el moment del lliurament?

PODEU FER EL PAGAMENT EN EFECTIU O MITJANÇANT TARGETA BANCÀRIA.
EXCEPCIONALMENT, DURANT EL PERÍODE DE CONFINAMENT PEL COVIT-19, EN CAS QUE US TROBEU EN SITUACIÓ D'AÏLLAMENT ABSOLUT, PODEU FER EL PAGAMENT PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA.

Si compro productes freds o congelats, es mantindran a la temperatura idònia fins al moment del lliurament?

Si, a l’oficina de repartiment a domicili tenen neveres i congeladors per guardar els productes fins el moment del repartiment. El repartiment es fa amb caixes isotèrmiques i, si la distància ho requereix, amb furgonetes preparades especialment.

Hi ha un import mínim de compra?

No, el servei a domicili es realitza per qualsevol comanda. El seu cost només varia en funció de la distància entre el Mercat i el punt de lliurament.

HORARIS ESPECIALS DURANT LA DURADA DE L'ALARMA SANITÀRIA COVID-19
Mercat
De dilluns a dijous i dissabte: de 8 a 15 h 
Divendres: de 8 a 20 h 
Autoservei Caprabo
De dilluns a dissabte: de 09:00 a 20:00 h
Electrodomèstics Miró
Tancat temporalment per motius d'urgència sanitària
Floristeries
Tancat temporalment per motius d'urgència sanitària

Aragó, 313-317 08009 Barcelona
Segueix-nos també a